2010. augusztus 31., kedd

3. fejezet

Útközben La Push felé, előálltam azzal az ötlettel, hogy hallgassunk zenét.
- Remek ötlet! Emmett úgyis nemrég szerelt be a szülinapom alkalmából egy vadiúj zenelejátszót. – mondta Bella. – Van nálatok CD?
- Nálam mindig van! Pont a kedvenc CD-met hoztam magammal! – válaszoltam.
- Akkor rakd be! – vigyorgott rám Bells. Beraktam a CD-t és elindítottam. Felhangosítottam, mielőtt elkezdődött volna az első szám. Ekkor felhangzott Justin Bieber kissé lányos hangja, mire Jake elkáromkodta magát.
- Basszus, ne már! Nem tehetitek ezt velem! – ordította át Jake a hangos zenét. Mi közben nagyban énekeltünk:
- „Baby, baby, baby ooooh, likes
Baby, baby, baby noooo…”
- Ne már! Légy szíves! – könyörgött Jacob. Legszívesebben azt mondtam volna neki, hogyha ad egy csókot, akkor kikapcsolom. De ezt inkább nem Bella előtt csinálom. Amikor La Pushhoz értünk Jake gyorsan kiugrott a kocsiból és elkezdett sprintelni a buli helyszíne felé.
- Kedves. – nevetett Bella.
- De azért mi is. – kacsintottam rá. – Legalább tudod, hogy hol van a buli?
- Azt hiszem, tudom. Gyere, mutatom az utat! – mondta Bella.
- Először nem kéne megvárnunk Alicet? – kérdeztem.
- Jó ötlet… Teljesen elfelejtettem, hogy ő is jön. Nem igazán szokott La Pushba jönni… De hát ő soha nem hagyhat ki egyetlen egy bulit sem. – válaszolt. Öt percen belül Alice is megérkezett és dermedten szállt ki a kocsiból.
- Ti normálisak vagytok?? Ezt még én sem bírtam ki… – mondta Alice miközben rosszalló tekintettel nézett ránk. De hát hogyan hallhatta? Nem is Bella kocsijában ült.. Ilyen hangosan hallgattuk?
- Te hogyhogy hallottad? Ilyen hangosak voltunk? – kérdeztem rá, mert nagyon érdekelt. – Vagy csak olyan szörnyen énekeltünk és azt hallottad? – vigyorogtam rájuk.
- Hangosan is hallgattátok és hát a hangotok sem olyan csodás… – mosolyodott el Alice.
- Akkor megyünk? – kérdezte Bella. – Erre gyertek!
Miközben mentünk, a gyönyörű tájat csodáltam. Itt is ugyanolyan hűvös volt, mint Forksban. Még szerencse hogy Alice adott egy csini pulcsit is a ruhámhoz. Mikor odaértünk szép volt a dekoráció, de gondolom Alice jobban csinálta volna. Volt ott egy nagy tábortűzféleség is és a körül ültek a többiek. Furcsa volt, mert a fiúkon csak egy halásznadrág volt. Ezek nem fáznak? Meg volt ott két lány is az egyiken alig volt ruha… Jó azért volt, de akkor is én egy kilátszó hasú pólóban (ami már mondjuk rég kiment a divatból) és egy rövidnadrágban szétfagytam volna. Amikor megláttam a másik lány arcát hátra hőköltem. Suttogva kérdeztem Bellától:
- Mi történt annak a lánynak az arcával?
- Ő Emily. Egyszer az erdőben sétált, amikor rátámadt egy medve. Szerencsére a hitvese, időben odaért és megmentette. De az arca már így maradt.
- Szegény lány. – sajnálkoztam.
- Menjünk oda hozzájuk! Bemutatlak nekik. – mondta Bells.
- Jézus atya úristen! Ki tud ilyen rossz dekorációt kitalálni és aztán felrakni??? – szólt közbe Alice.
- Mit mondtál? – szólalt meg mögöttünk egy nagydarab gyerek. – Ha talán bajod van vele, akkor el lehet innen menni vérszívó.
- Mit értett azon, hogy vérszívó? – suttogtam oda Bellának.
- Jaj, Paul azért ismerd már be hogy tényleg szar ez a dekoráció! – szólt vissza Alice. Egyszer csak Paul Jakehez fordult.
- Jake basszus minek kellett őt is idehoznod? És az a másik csaj ki? Megbeszéltük, hogy csak Bellát hozod!
- Bocsi, hogy közbe szólok, de Marynek hívnak. – nyújtottam neki a kezemet, de ő erre csak felhúzta az orrát. – Nem értem mért kell velem ilyen bunkón viselkedni úgy, hogy nem is ismersz. Bocsi, de ez egy kicsit szánalmas. – de jó végre szerezhetnék új barátokat erre rögtön szerzek egy ellenséget. Paul erre már nem válaszolt csak megfordult és elment. – Tényleg bocsi hogy most én is ilyen bunkó voltam, de nem bírom, hogy ha így viselkednek velem. – fordultam oda Jakehez.
- Semmi baj! Paul már csak ilyen. – forgatta a szemét. – Gyere, bemutatlak a többi haveromnak. Nyugi ők nem olyanok, mint Paul. – mosolygott rám. Jacob ahhoz a pasihoz vezetett, aki mellett Emily volt.
- Ő itt Sam, ő pedig a jegyese, Emily. – kezet ráztam velük és Jake bemutatta a többi barátját is: a szülinapost Sethet, Leaht, Jaredet, Embryt, Quilt és két öreg pasit meg egy nőt is. Az egyik öreg az apja volt, Billy. Alice végre lenyugodott és elismerően nézett rám, ahogy beszóltam Paulnak, erre rá kacsintottam. A buli végre elkezdődött. Jacobbal leültünk a tűz mellé és beszélgetni kezdtünk. Valamikor Bella is odajött hozzánk. Én is beszélgettem a többiekkel főleg Sethtel, ahhoz képest, hogy most lett 15 tök jó fej nem úgy mint az a hülye Paul. Éjfél körül kihozták a tortát, ami csokis volt, ami úgy is a kedvencem és elénekeltük a Happy Birthday- t az ünnepeltnek. Aztán a fiúkra rájött az ötperc és bolondozni meg táncolni kezdtek. Jake is felállt mellőlem és oda ment a többiekhez. Én még egy kicsit beszélgettem Bellával és végül mi is odamentünk a többiekhez bolondozni, én persze Jake mellé. Hajnali három körül lett vége a bulinak. Mindenkitől elköszöntünk és Bellával elindultunk a kocsija felé. Észre sem vettem, hogy Alice már rég elment. Amikor épp szálltam volna be a kocsiba Jake odafutott hozzánk, hogy megöleljen minket nekem még jó éjt puszit is adott, aminek persze rohadtul örültem. Végül aztán beszálltunk Bellával a kocsiba és újra elkezdtük Justint hallgatni.


Sziasztok! Arra szeretnélek titeket kérni, hogy léccives komizzatok. Lehet, hogy nektek nem ér semmit de nekem igen mert így legalább megtudom, hgy jól írom e a törit vagy nem. Arra is kérlek titeket, hogy ne csak jó dolgokat írjatok hanem kritikákat is (:. A másik amit szeretnék mondani hogy akkor felvettem a barátnőmet társ szerkinek. Most én megírom a 4. fejit de az 5. fejit már ő írja : DD.

Köszönöm és puszii
JéQa

2 megjegyzés:

  1. Sziiia!

    Hátt. Szerintem jó lett nekem csak egy problémám van vele! De az hatalmas! :I
    Őrjítő, hogy ilyen rövid egy fejezet! HOsszabbat szeretnék!:D
    Nagyon teszik! Nem értem miért kéred hogy mondjunk rosszat, mert nem lehet! NEkem úgy tetszik ahogy van! De egy kicsivel tényleg lehetne hosszabb, mert imádom!:/ :D

    puszii: Fairy♥

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek tényleg lehetne hosszabb :) Imádom :D Szerintem is nagyon jó:D Nagyon tecccik :)
    LoLita

    VálaszTörlés